Scooby-Doo godziny emisji w telewizji, obsada, kiedy leci i gdzie obejrzeć

Najbliższe emisje Scooby-Doo

W najbliższym czasie nie ma żadnych emisji pozycji programowych: Scooby-Doo

Strona zawiera informacje na temat godzin emisji (czyli kiedy leci) oraz obsady (kto występuje) dla Scooby-Doo. Jeżeli stacje telewizyjne planują w najbliższym czasie nadać audycję w sekcji najbliższe emisje umieszczone są informacje na temat jakiego dnia, o której godzinie oraz na jakiej antenie można obejrzeć program. W przypadku braku Scooby-Doo w ramówkach jakiekogokolwiek kanału wyświetlona jest lista poprzednich emisji z ostatnich 30 dni. Brak informacji na temat poprzednich i przyszłych wyświetleń oznacza, że żadna z ponad 160 stacji obecnych w programie telewizyjnym naziemna.info, nie nadawała audycji i nie planuje tego w najbliższym czasie.

Poprzednie emisje Scooby-Doo

Emisja Scooby-Doo miała miejsce:

2018-01-07, 11:00 Scooby-Doo Logo TVN Fabuła
Dwa lata po rozwiązaniu Mystery Inc,. wymuszonym różnicą charakterów wspólników, Scooby-Doo i jego przyjaciele Fred, Daphne, Shaggy i Velma zostają wezwani na Wyspę Strachów, gdzie mają zbadać serię paranormalnych wydarzeń, jakie ostatnio miały miejsce w tym niezwykle modnym miejscu studenckiego wypoczynku. Właściciel Wyspy Strachów, Emile Mondavarious (Rowan Atkinson), obawia się, że jego popularny kurort rzeczywiście może być nawiedzony. Robi wszystko, co w jego mocy, by pojednać skłóconych członków grupy i pomóc im w wyjaśnieniu tajemnicy, nim nadnaturalne zjawiska wystraszą tłumy jego gości. Scooby i jego wspólnicy będą musieli przezwyciężyć osobiste animozje i zapomnieć o wszystkim, co wiedzą (lub wydaje im się, że wiedzą) na temat fałszywych duchów i zjaw, by rozwiązać sprawę, uratować siebie i - być może - cały świat. Scooby-Doo to najdłużej produkowany serial animowany w historii telewizji. Pierwsze odcinki pojawiły się w 1969 roku, a rozwiązujący tajemnicze zagadki dog niemiecki wystąpił w 310 odcinkach. Imię tytułowego bohatera pochodzi z refrenu Scooby-dooby-doo, z piosenki Strangers in the Night. Jest to chyba jedyny pies z kreskówek, którego imię zostało zainspirowane przez słowa piosenki Franka Sinatry! Kiedy Hanna-Barbera zaprezentowali telewizji CBS szkice tego, co miało w przyszłości stać się Scooby-Doo, Where Are You!, była to raczej straszna opowieść, pełna nawiedzonych domów i potworów, z niemal nieistniejącymi akcentami komediowymi. Głównymi bohaterami była czwórka nastolatków, ich pies był postacią drugoplanową. Zarząd CBS martwił się, że Mysteries Five albo Who's Scared, gdyż takie tytuły proponowano dla serii, będzie zbyt straszny dla dzieci. Mimo to chciano znaleźć sposób, dzięki któremu serial trafiłby na ekrany telewizorów. Fred Silverman, kierownik sekcji dziecięcej CBS, wpadł na genialny pomysł słuchając znanej piosenki Sinatry. Zdał sobie sprawę, że powinni nazwać psa "Scooby-Doo" i to jego uczynić głównym bohaterem. Oczywiście serial musiał zmienić nastrój na komediowy. Dzięki temu mógł stać się prawdziwym hitem. 13 września 1968 roku, w sobotni ranek, nadano pierwszy odcinek Scooby-Doo, Where Are You!. Do psa Scooby-Doo (a właściwie Scooberta, bo tak brzmi jego właściwe imię) dołączył zespół czterech nastolatków: pewny siebie przywódca Fred, wpadająca w tarapaty Daphne, mól książkowy Velma, i bardzo, bardzo głodny Shaggy. Ta piątka detektywów wchodziła w skład grupy Mystery, Inc. Odwiedzali nawiedzone domy, opuszczone miasteczka i porzucone parki rozrywki, badali sprawy związane z duchami, wiedźmami a nawet potworami. Ostatecznie zawsze okazywało się, że "potwory" to tylko chciwi ludzie w przebraniu, próbujący dla własnych korzyści wystraszyć wszystkich innych dookoła. Mniej więcej osiem lat temu, długoletni fan serialu, Richard Suckle, zaczął przygotowania do produkcji filmu fabularnego, opartego na pomyśle kreskówki. Mówi drugi z producentów, Charles Roven - Czuliśmy, że nadszedł czas na wykorzystanie rewolucyjnych efektów specjalnych, jakie pojawiły się w poprzednich latach, sądziliśmy, że dzięki nim możliwe będzie stworzenie Scooby'ego takiego, jakim widzimy go na ekranie telewizora. Łącząc ze sobą komputerowe efekty graficzne i żywych aktorów możemy pozostać wierni duchowi serialu animowanego, a jednocześnie zobaczyć, jak Scooby i jego towarzysze wyglądaliby "na żywo", w dzisiejszym świecie. Przeniesienie postaci z filmu rysunkowego na duży ekran wiąże się ze sporymi kłopotami. Konieczne jest uwiarygodnienie psychologiczne postaci, nadanie im pewnych dodatkowych cech, które dodadzą im ludzkich cech. Scenarzysta James Gunn wspomina, że praca nad zaadaptowaniem Scooby-Doo do filmu fabularnego była dla niego spełnieniem marzeń. - Dorastałem oglądając co sobotę przygody Scooby'ego, a kiedy nabroiłem, nie było dla mnie większej kary, jak szlaban na jego przygody! Rozmaite monstra i potwory zawsze mnie przerażały, dlatego zadbałem, żeby i w filmie były one równie straszne. Chciałem umieścić naszych bohaterów w możliwie najbardziej straszliwej sytuacji, takiej, w której na ich barkach leżą losy całego świata. Odpowiedzialne zadanie wyreżyserowania filmu Scooby-Doo przypadło Raji Gosnellowi, twórcy przebojowych komedii Agent XXL i Ten pierwszy raz, a także uznanemu montażyście, spod którego rąk wyszły, między innymi, filmy Kevin sam w domu i Pani Doubtfire. Ten film można określić jako "mieszankę kolorów" - mówi David Eggby, który robił zdjęcia do tak wysmakowanych wizualnie filmów, jak Pitch Black i Ostatni smok. - Raja chciał, żeby kolory wprost wyskakiwały z ekranu. Bill Boes zrobił wspaniałą robotę, nasycając plany jasnymi, radosnymi kolorami. Ponieważ akcja dzieje się głównie nocą, pokazanie tych barw było dla mnie wyzwaniem. Plany stworzone przez Billa były całkiem spore, większość z nich wymagała bardzo silnego oświetlenia. Dodatkowo, każdy z nich wymagał odmiennego ustawienia świateł i rozwiązania pewnych szczegółów technicznych. Najtrudniejsza pod tym względem była jaskinia, gdzie rozgrywają się kulminacyjne chwile filmu. Tam po prostu nie było gdzie ukryć świateł, musiałem więc zaprojektować specjalny system oświetlenia. Projektując plany, Bill Boes brał pod uwagę nie tylko wymagania kamerzystów i zespołu opracowującego efekty specjalne, starał się także pozostać wierny stylowi kreskówki. Jak sam mówi - Nasze plany staraliśmy się budować korzystając ze schematów podobnych do tych, jakie widać w serialu. Jest tam i tajemniczy zamek, pełen średniowiecznych zbroi i szkieletów, jest wielka biblioteka, możecie też być pewni, że są tajne przejścia. Zgodnie z duchem czasów, w jakich powstawała kreskówka, wnętrza są niezwykle kolorowe. Na przykład, Zamek Strachów z zewnątrz jest purpurowy, ale wnętrza są błękitne. Każdy pokój i każde drzwi są w innym kolorze. Nie chcieliśmy za bardzo przesadzić, ale zawsze staraliśmy się, żeby plany wizualnie były kojarzone z tym, co widać w serialu. Wyspę Strachów zagrał ośrodek do badań nad delfinami, mieszczący się w Tangalooma na wyspie Moreton w Queensland. Boes przyznaje, że inspirację podczas projektowania tego planu czerpał z wierzeń i wyglądu Polinezji. - Sporą rolę odegrały też wierzenia Voodoo - mówi. - Zobaczycie wiele dziwnych twarzy i masek. Mnóstwo kolorów. Projektowanie tego wszystkiego było wspaniałą zabawą -dodaje. Stworzenie pierwszej na świecie filmowej adaptacji animowanego psa, Scooby'ego-Doo, wymagało zastosowania komputerowych efektów specjalnych. - Scooby jest centralną postacią filmu, wiele wysiłku poświęciliśmy na to, by jego postać była tak dopracowana, jak tylko to możliwe. W najdrobniejszych szczegółach określiliśmy jego wygląd i zachowania - wyjaśnia kierownik zespołu efektów specjalnych, Peter Crosman. - Dzięki zastosowaniu wszelkich efektów komputerowych, mieliśmy niemal wolną rękę w nadawaniu naszemu tworowi dowolnych cech pierwowzoru rysunkowego - od wyrazu pyska do uśmiechu. Mimo tego dość nietypowego dla psa repertuaru zachowań, Scooby wciąż pozostaje dogiem i wygląda dość realistycznie. Już na samym początku produkcji reżyser podkreślał fakt, że psia gwiazda musi wyglądać przekonująco, musi też być możliwie wierna oryginałowi. - Scooby musi chodzić i mówić, musi działać wraz z ludźmi, jednak tak naprawdę widz nie może zapomnieć, że jest to pies. Musi emanować urokiem, wdziękiem, dowcipem, jakiego spodziewamy się po Scoobym - mówi Gosnell. Skomplikowany proces stworzenia trójwymiarowej postaci Scooby'ego rozpoczął się od określenia jego wyglądu. Chcąc zachować integralność postaci z kreskówki, a jednocześnie przenieść ją w świat trójwymiarowy, zespół Crosmana zdecydował się dokonać hybrydy cech postaci z serialu i tych, jakie widoczne są u prawdziwego doga niemieckiego. - Scooby posiada nieograniczoną możliwość wyrażania ekspresji, tak, jakby był ludzkim aktorem. Musieliśmy więc zaprojektować jego pysk w ten sposób, by uwzględnić działanie właściwych mięśni twarzy, oczu i uszu - wyjaśnia Crosman. - Firma, zajmująca się produkcją efektów wizualnych, Rhythm and Hues, stworzyła biologicznego Scooby'ego: jego kości i mięśnie, jej pracownicy opracowali wygląd oczu i uszu, określili maść, umiejscowienie plam na sierści. Ich dziełem są także cechy charakterystyczne, jak oklapnięte ucho czy charakterystyczny chód. Dopiero później nasz zespół nadał tej postaci osobowość i umożliwił jej wyrażanie uczuć za pomocą mimiki pyska. , napisy
2018-01-05, 19:20 Scooby-Doo Logo TVN Fabuła
Dwa lata po rozwiązaniu Mystery Inc,. wymuszonym różnicą charakterów wspólników, Scooby-Doo i jego przyjaciele Fred, Daphne, Shaggy i Velma zostają wezwani na Wyspę Strachów, gdzie mają zbadać serię paranormalnych wydarzeń, jakie ostatnio miały miejsce w tym niezwykle modnym miejscu studenckiego wypoczynku. Właściciel Wyspy Strachów, Emile Mondavarious (Rowan Atkinson), obawia się, że jego popularny kurort rzeczywiście może być nawiedzony. Robi wszystko, co w jego mocy, by pojednać skłóconych członków grupy i pomóc im w wyjaśnieniu tajemnicy, nim nadnaturalne zjawiska wystraszą tłumy jego gości. Scooby i jego wspólnicy będą musieli przezwyciężyć osobiste animozje i zapomnieć o wszystkim, co wiedzą (lub wydaje im się, że wiedzą) na temat fałszywych duchów i zjaw, by rozwiązać sprawę, uratować siebie i - być może - cały świat. Scooby-Doo to najdłużej produkowany serial animowany w historii telewizji. Pierwsze odcinki pojawiły się w 1969 roku, a rozwiązujący tajemnicze zagadki dog niemiecki wystąpił w 310 odcinkach. Imię tytułowego bohatera pochodzi z refrenu Scooby-dooby-doo, z piosenki Strangers in the Night. Jest to chyba jedyny pies z kreskówek, którego imię zostało zainspirowane przez słowa piosenki Franka Sinatry! Kiedy Hanna-Barbera zaprezentowali telewizji CBS szkice tego, co miało w przyszłości stać się Scooby-Doo, Where Are You!, była to raczej straszna opowieść, pełna nawiedzonych domów i potworów, z niemal nieistniejącymi akcentami komediowymi. Głównymi bohaterami była czwórka nastolatków, ich pies był postacią drugoplanową. Zarząd CBS martwił się, że Mysteries Five albo Who's Scared, gdyż takie tytuły proponowano dla serii, będzie zbyt straszny dla dzieci. Mimo to chciano znaleźć sposób, dzięki któremu serial trafiłby na ekrany telewizorów. Fred Silverman, kierownik sekcji dziecięcej CBS, wpadł na genialny pomysł słuchając znanej piosenki Sinatry. Zdał sobie sprawę, że powinni nazwać psa "Scooby-Doo" i to jego uczynić głównym bohaterem. Oczywiście serial musiał zmienić nastrój na komediowy. Dzięki temu mógł stać się prawdziwym hitem. 13 września 1968 roku, w sobotni ranek, nadano pierwszy odcinek Scooby-Doo, Where Are You!. Do psa Scooby-Doo (a właściwie Scooberta, bo tak brzmi jego właściwe imię) dołączył zespół czterech nastolatków: pewny siebie przywódca Fred, wpadająca w tarapaty Daphne, mól książkowy Velma, i bardzo, bardzo głodny Shaggy. Ta piątka detektywów wchodziła w skład grupy Mystery, Inc. Odwiedzali nawiedzone domy, opuszczone miasteczka i porzucone parki rozrywki, badali sprawy związane z duchami, wiedźmami a nawet potworami. Ostatecznie zawsze okazywało się, że "potwory" to tylko chciwi ludzie w przebraniu, próbujący dla własnych korzyści wystraszyć wszystkich innych dookoła. Mniej więcej osiem lat temu, długoletni fan serialu, Richard Suckle, zaczął przygotowania do produkcji filmu fabularnego, opartego na pomyśle kreskówki. Mówi drugi z producentów, Charles Roven - Czuliśmy, że nadszedł czas na wykorzystanie rewolucyjnych efektów specjalnych, jakie pojawiły się w poprzednich latach, sądziliśmy, że dzięki nim możliwe będzie stworzenie Scooby'ego takiego, jakim widzimy go na ekranie telewizora. Łącząc ze sobą komputerowe efekty graficzne i żywych aktorów możemy pozostać wierni duchowi serialu animowanego, a jednocześnie zobaczyć, jak Scooby i jego towarzysze wyglądaliby "na żywo", w dzisiejszym świecie. Przeniesienie postaci z filmu rysunkowego na duży ekran wiąże się ze sporymi kłopotami. Konieczne jest uwiarygodnienie psychologiczne postaci, nadanie im pewnych dodatkowych cech, które dodadzą im ludzkich cech. Scenarzysta James Gunn wspomina, że praca nad zaadaptowaniem Scooby-Doo do filmu fabularnego była dla niego spełnieniem marzeń. - Dorastałem oglądając co sobotę przygody Scooby'ego, a kiedy nabroiłem, nie było dla mnie większej kary, jak szlaban na jego przygody! Rozmaite monstra i potwory zawsze mnie przerażały, dlatego zadbałem, żeby i w filmie były one równie straszne. Chciałem umieścić naszych bohaterów w możliwie najbardziej straszliwej sytuacji, takiej, w której na ich barkach leżą losy całego świata. Odpowiedzialne zadanie wyreżyserowania filmu Scooby-Doo przypadło Raji Gosnellowi, twórcy przebojowych komedii Agent XXL i Ten pierwszy raz, a także uznanemu montażyście, spod którego rąk wyszły, między innymi, filmy Kevin sam w domu i Pani Doubtfire. Ten film można określić jako "mieszankę kolorów" - mówi David Eggby, który robił zdjęcia do tak wysmakowanych wizualnie filmów, jak Pitch Black i Ostatni smok. - Raja chciał, żeby kolory wprost wyskakiwały z ekranu. Bill Boes zrobił wspaniałą robotę, nasycając plany jasnymi, radosnymi kolorami. Ponieważ akcja dzieje się głównie nocą, pokazanie tych barw było dla mnie wyzwaniem. Plany stworzone przez Billa były całkiem spore, większość z nich wymagała bardzo silnego oświetlenia. Dodatkowo, każdy z nich wymagał odmiennego ustawienia świateł i rozwiązania pewnych szczegółów technicznych. Najtrudniejsza pod tym względem była jaskinia, gdzie rozgrywają się kulminacyjne chwile filmu. Tam po prostu nie było gdzie ukryć świateł, musiałem więc zaprojektować specjalny system oświetlenia. Projektując plany, Bill Boes brał pod uwagę nie tylko wymagania kamerzystów i zespołu opracowującego efekty specjalne, starał się także pozostać wierny stylowi kreskówki. Jak sam mówi - Nasze plany staraliśmy się budować korzystając ze schematów podobnych do tych, jakie widać w serialu. Jest tam i tajemniczy zamek, pełen średniowiecznych zbroi i szkieletów, jest wielka biblioteka, możecie też być pewni, że są tajne przejścia. Zgodnie z duchem czasów, w jakich powstawała kreskówka, wnętrza są niezwykle kolorowe. Na przykład, Zamek Strachów z zewnątrz jest purpurowy, ale wnętrza są błękitne. Każdy pokój i każde drzwi są w innym kolorze. Nie chcieliśmy za bardzo przesadzić, ale zawsze staraliśmy się, żeby plany wizualnie były kojarzone z tym, co widać w serialu. Wyspę Strachów zagrał ośrodek do badań nad delfinami, mieszczący się w Tangalooma na wyspie Moreton w Queensland. Boes przyznaje, że inspirację podczas projektowania tego planu czerpał z wierzeń i wyglądu Polinezji. - Sporą rolę odegrały też wierzenia Voodoo - mówi. - Zobaczycie wiele dziwnych twarzy i masek. Mnóstwo kolorów. Projektowanie tego wszystkiego było wspaniałą zabawą -dodaje. Stworzenie pierwszej na świecie filmowej adaptacji animowanego psa, Scooby'ego-Doo, wymagało zastosowania komputerowych efektów specjalnych. - Scooby jest centralną postacią filmu, wiele wysiłku poświęciliśmy na to, by jego postać była tak dopracowana, jak tylko to możliwe. W najdrobniejszych szczegółach określiliśmy jego wygląd i zachowania - wyjaśnia kierownik zespołu efektów specjalnych, Peter Crosman. - Dzięki zastosowaniu wszelkich efektów komputerowych, mieliśmy niemal wolną rękę w nadawaniu naszemu tworowi dowolnych cech pierwowzoru rysunkowego - od wyrazu pyska do uśmiechu. Mimo tego dość nietypowego dla psa repertuaru zachowań, Scooby wciąż pozostaje dogiem i wygląda dość realistycznie. Już na samym początku produkcji reżyser podkreślał fakt, że psia gwiazda musi wyglądać przekonująco, musi też być możliwie wierna oryginałowi. - Scooby musi chodzić i mówić, musi działać wraz z ludźmi, jednak tak naprawdę widz nie może zapomnieć, że jest to pies. Musi emanować urokiem, wdziękiem, dowcipem, jakiego spodziewamy się po Scoobym - mówi Gosnell. Skomplikowany proces stworzenia trójwymiarowej postaci Scooby'ego rozpoczął się od określenia jego wyglądu. Chcąc zachować integralność postaci z kreskówki, a jednocześnie przenieść ją w świat trójwymiarowy, zespół Crosmana zdecydował się dokonać hybrydy cech postaci z serialu i tych, jakie widoczne są u prawdziwego doga niemieckiego. - Scooby posiada nieograniczoną możliwość wyrażania ekspresji, tak, jakby był ludzkim aktorem. Musieliśmy więc zaprojektować jego pysk w ten sposób, by uwzględnić działanie właściwych mięśni twarzy, oczu i uszu - wyjaśnia Crosman. - Firma, zajmująca się produkcją efektów wizualnych, Rhythm and Hues, stworzyła biologicznego Scooby'ego: jego kości i mięśnie, jej pracownicy opracowali wygląd oczu i uszu, określili maść, umiejscowienie plam na sierści. Ich dziełem są także cechy charakterystyczne, jak oklapnięte ucho czy charakterystyczny chód. Dopiero później nasz zespół nadał tej postaci osobowość i umożliwił jej wyrażanie uczuć za pomocą mimiki pyska. , napisy

Emisje archiwalne Scooby-Doo

Emisja Scooby-Doo miała miejsce:

2017-12-04, 11:05 Scooby-Doo - The Warlock of Wimbledon Logo Boomerang
2017-12-04, 10:40 Scooby-Doo - Waszyngton za upiornymi drzwiami Logo Boomerang
2017-12-01, 11:05 Scooby-Doo - The Beast is Awake in Bottomless Lake Logo Boomerang
2017-12-01, 10:40 Scooby-Doo - Nawiedzona wytwórnia lodów Logo Boomerang
2017-11-30, 11:05 Scooby-Doo - Don't Go Near the Fortress of Fear Logo Boomerang
2017-11-30, 10:40 Scooby-Doo - Upiór na stadionie Logo Boomerang
2017-11-29, 11:05 Scooby-Doo - A Menace in Venice Logo Boomerang
2017-11-29, 10:40 Scooby-Doo - Scooby i skarb piratów Logo Boomerang
2017-11-28, 11:05 Scooby-Doo - Scooby's Chinese Fortune Kooky Caper Logo Boomerang
2017-11-28, 10:40 Scooby-Doo - Demoniczny rekin Logo Boomerang
2017-11-27, 11:05 Scooby-Doo - The Diabolical Disc Demon Logo Boomerang
2017-11-27, 10:40 Scooby-Doo - Jak scooby się byczył Logo Boomerang
2017-11-24, 11:05 Scooby-Doo - Kocia ucieczka Logo Boomerang
2017-11-24, 10:40 Scooby-Doo - Przerażony pies spotyka demony Logo Boomerang
2017-11-23, 11:05 Scooby-Doo - Potwór z ogrodu botanicznego Logo Boomerang
2017-11-23, 10:40 Scooby-Doo - Mamba wamba i voodoo Logo Boomerang
2017-11-22, 11:05 Scooby-Doo - Uwaga, Jaguaro! Logo Boomerang
2017-11-22, 10:40 Scooby-Doo - Historia pościgu za zombie’m bez twarzy Logo Boomerang
2017-11-21, 11:05 Scooby-Doo - Smolny potwór Logo Boomerang
2017-11-21, 10:40 Scooby-Doo - Podejrzane sanatorium Logo Boomerang
2017-11-20, 11:05 Scooby-Doo - Upiorna noc z Yeti Logo Boomerang
2017-11-20, 10:40 Scooby-Doo - Wielkie strachy w zamku kamelot Logo Boomerang
2017-11-17, 11:05 Scooby-Doo - Zamieszanie ze Szkotami i niezwykłymi zjawiskami Logo Boomerang
2017-11-17, 10:40 Scooby-Doo - Jeździec bez głowy w halloween Logo Boomerang
2017-11-16, 11:05 Scooby-Doo - Żelazna maska Logo Boomerang
2017-11-16, 10:40 Scooby-Doo - Jaki porażający duch Logo Boomerang
2017-11-15, 11:05 Scooby-Doo - Niesamowita historia w Trójkącie Bermudzkim Logo Boomerang
2017-11-15, 10:40 Scooby-Doo - Makabryczne igraszki aligatora ludojada Logo Boomerang
2017-11-14, 11:05 Scooby-Doo - Pokonać wiedźmę Logo Boomerang
2017-11-14, 10:40 Scooby-Doo - Gospodarzem fiesty będzie duch aztecki Logo Boomerang
2017-11-13, 11:05 Scooby-Doo - Uważaj! Willywaw! Logo Boomerang
2017-11-13, 10:40 Scooby-Doo - Scooby doo honorowym psem policyjnym Logo Boomerang
2017-11-10, 11:05 Scooby-Doo - The Warlock of Wimbledon Logo Boomerang
2017-11-10, 10:40 Scooby-Doo - Rejs z dreszczykiem Logo Boomerang
2017-11-09, 11:05 Scooby-Doo - The Beast is Awake in Bottomless Lake Logo Boomerang
2017-11-09, 10:40 Scooby-Doo - Wiedźma z pajęczej góry Logo Boomerang
2017-11-08, 11:05 Scooby-Doo - Don't Go Near the Fortress of Fear Logo Boomerang
2017-11-08, 10:40 Scooby-Doo - Wyścig z widmowym rajdowcem Logo Boomerang
2017-11-07, 11:05 Scooby-Doo - A Menace in Venice Logo Boomerang
2017-11-07, 10:40 Scooby-Doo - O upiorze, który grał w horrorze Logo Boomerang
2017-11-06, 11:05 Scooby-Doo - Scooby's Chinese Fortune Kooky Caper Logo Boomerang
2017-11-06, 10:40 Scooby-Doo - Potwór z morskich głębin Logo Boomerang
2017-11-04, 15:55 Scooby-Doo Logo TV Puls
2017-11-03, 11:05 Scooby-Doo - The Diabolical Disc Demon Logo Boomerang
2017-11-03, 10:40 Scooby-Doo - Pteroczłek z kanionu Logo Boomerang
2017-11-02, 11:05 Scooby-Doo - Kocia ucieczka Logo Boomerang
2017-11-02, 10:40 Scooby-Doo - Nietoperze, wampiry i tchórze Logo Boomerang
2017-11-01, 18:20 Scooby-Doo Logo TV Puls

Emisja w stacjach

Scooby-Doo można obejrzeć w:

Emisje w: Boomerang, TVN Fabuła, TV Puls

Typy audycji

Lista zwiera odnośniki do stron typów związanych z prezentowaną audycją:

Kraje audycji

Lista zwiera odnośniki do stron krajów związanych z prezentowaną audycją:

© 2016 - PROGRAM TV - przewodnik telewizyjny naziemna.info