Wymyśl to! godziny emisji w telewizji, obsada, gdzie i kiedy obejrzeć

Najbliższe emisje

Emisja Wymyśl to! będzie miała miejsce:

2017-08-20

11:05 Wymyśl to!: Obrońca poczty Logo Da Vinci Learning
David wynalazł urządzenie do ochrony skrzynki pocztowej przed wandalami. Pocztowy Terminator dostarczy każdą przesyłkę! David wynalazł urządzenie do ochrony skrzynki pocztowej przed wandalami. Ten pocztowy Terminator, wyposażony w noktowizor, karabinki do paintballa i reflektory, dostarczy nieprzyjemną przesyłkę każdemu chuliganowi.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
14:10 Wymyśl to!: Odświeżające buty  Logo Da Vinci Learning
John wymyślił buty z wbudowaną klimatyzacją. Raper King Kapese przetestuje je podczas sesji nagraniowej. John wymyślił buty z wbudowaną klimatyzacją – inspirację czerpał z własnych stóp. Ma teraz za zadanie wykonać prototyp butów, a raper King Kapese przetestuje je podczas gorącej sesji nagraniowej.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
19:05 Wymyśl to!: Skuter śnieżny Logo Da Vinci Learning
Kharn wynalazł snowboard z silnikiem, aby nie stać w kolejce do wyciągu. Pomoże mu kanadyjska legenda popisów na skuterze śnieżnym.. Kharn wynalazł snowboard z silnikiem, żeby nie stać w kolejce do wyciągu. W budowie maszyny pomoże mu Jimmy Blaze, kanadyjska legenda popisów kaskaderskich na skuterze śnieżnym.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-08-21

08:30 Wymyśl to!: Brama wodna Logo Da Vinci Learning
Jason miał dość moknięcia podczas otwierania bramy na farmie. Opracował więc wrota automatyczne, uruchamiane siłą wody. Jason miał dość moknięcia podczas otwierania bramy na farmie. Opracował więc wrota automatyczne, uruchamiane siłą wody. Ma jeden dzień na zbudowanie tego wynalazku i przetestowanie go w terenie.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:00 Wymyśl to!: Tłumik do suszarki Logo Da Vinci Learning
Jessie miała dość szumu suszarki do włosów, wymyśliła więc tłumik. Prototyp zostanie przetestowany w salonie fryzjerskim. Jessie miała dość hałasu wydawanego przez suszarkę do włosów, wymyśliła więc tłumik. Prototyp zostanie przetestowany w lokalnym salonie fryzjerskim.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-08-22

08:00 Wymyśl to!: Tłumik do suszarki Logo Da Vinci Learning
Jessie miała dość szumu suszarki do włosów, wymyśliła więc tłumik. Prototyp zostanie przetestowany w salonie fryzjerskim. Jessie miała dość hałasu wydawanego przez suszarkę do włosów, wymyśliła więc tłumik. Prototyp zostanie przetestowany w lokalnym salonie fryzjerskim.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
18:15 Wymyśl to!: Wiązacz Logo Da Vinci Learning
Sam wymyślił, jak zmienić stary but sznurowany w tzw. „wsuwki”. Z pomocą jubilera i projektanta mody wypuszcza luksusową linię obuwia. Sam wymyślił, jak zmienić stary but sznurowany w tzw. „wsuwki”. Z pomocą topowego jubilera i projektanta mody wypuszcza luksusową linię obuwia o nazwie „Lacers”. To będzie hit!
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-08-23

10:15 Wymyśl to!: Wiązacz Logo Da Vinci Learning
Sam wymyślił, jak zmienić stary but sznurowany w tzw. „wsuwki”. Z pomocą jubilera i projektanta mody wypuszcza luksusową linię obuwia. Sam wymyślił, jak zmienić stary but sznurowany w tzw. „wsuwki”. Z pomocą topowego jubilera i projektanta mody wypuszcza luksusową linię obuwia o nazwie „Lacers”. To będzie hit!
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:30 Wymyśl to!: Wspomagacz akordów Logo Da Vinci Learning
Isabella nie umie grać na gitarze, wymyśliła więc robota znającego akordy. Dzięki wsparciu jego komputerowego mózgu występuje na scenie. Isabella jest bardzo uzdolniona, ale nie umie grać na gitarze. Wymyśliła więc robota znającego akordy. Dzięki wsparciu jego komputerowego mózgu ma wystąpić na scenie przed publicznością.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-08-24

09:25 Wymyśl to!: Wspomagacz akordów Logo Da Vinci Learning
Isabella nie umie grać na gitarze, wymyśliła więc robota znającego akordy. Dzięki wsparciu jego komputerowego mózgu występuje na scenie. Isabella jest bardzo uzdolniona, ale nie umie grać na gitarze. Wymyśliła więc robota znającego akordy. Dzięki wsparciu jego komputerowego mózgu ma wystąpić na scenie przed publicznością.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-08-25

11:35 Wymyśl to!: Antystresowe okulary Logo Da Vinci Learning
Richard boi się przemawiać publicznie. Wymyślił więc okulary, które pomogą każdemu mówcy zwalczyć tremę. Richard boi się przemawiać publicznie. Ma więc wymyślić okulary, które pomogą każdemu zwalczyć tremę. Przetestują je dorośli mówcy.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:30 Wymyśl to!: Kawiarka spalinowa Logo Da Vinci Learning
Rory buduje pierwszy na świecie ekspres do kawy zasilany energią silnika V-8. Ma za zadanie sprzedać wynalazek na pokazie aut. Rory zastanawiał się nad wykorzystaniem ciepła, jakie wytwarza silnik samochodowy. Chłopak lubi przy tym kawę, wynalazł więc pierwszy na świecie ekspres zasilany energią silnika V-8. Ma za zadanie sprzedać wynalazek na pokazie aut typu hot-rod.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-08-26

10:10 Wymyśl to!: Odświeżające buty  Logo Da Vinci Learning
John wymyślił buty z wbudowaną klimatyzacją. Raper King Kapese przetestuje je podczas sesji nagraniowej. John wymyślił buty z wbudowaną klimatyzacją – inspirację czerpał z własnych stóp. Ma teraz za zadanie wykonać prototyp butów, a raper King Kapese przetestuje je podczas gorącej sesji nagraniowej.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
15:05 Wymyśl to!: Skuter śnieżny Logo Da Vinci Learning
Kharn wynalazł snowboard z silnikiem, aby nie stać w kolejce do wyciągu. Pomoże mu kanadyjska legenda popisów na skuterze śnieżnym.. Kharn wynalazł snowboard z silnikiem, żeby nie stać w kolejce do wyciągu. W budowie maszyny pomoże mu Jimmy Blaze, kanadyjska legenda popisów kaskaderskich na skuterze śnieżnym.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
18:15 Wymyśl to!: Superklozet Logo Da Vinci Learning
Ben zawsze zapominał opuszczać deskę klozetową. Wymyślił więc „super muszlę”, do której zamierza przekonać producentów toalet. Ben zawsze zapominał opuszczać deskę klozetową, mimo napomnień matki. Wymyślił więc „super muszlę”, która zaradzi temu problemowi. Ma za zadanie przekonać do swojego pomysłu producentów toalet.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-08-27

11:05 Wymyśl to!: Finał Logo Da Vinci Learning
Jurorzy wybierają zwycięzcę spośród dziewięciu najlepszych wynalazków. Który sprytny młody konstruktor dostanie patent i 10 000 dolarów? Jurorzy, w tym prawnik patentowy, organizacja Icehouse Business Incubator i śmiały przedsiębiorca Mad Butcher, wybierają zwycięzcę spośród dziewięciu najlepszych wynalazków. Który sprytny młody konstruktor dostanie patent i 10 000 dolarów?
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
14:10 Wymyśl to!: Superklozet Logo Da Vinci Learning
Ben zawsze zapominał opuszczać deskę klozetową. Wymyślił więc „super muszlę”, do której zamierza przekonać producentów toalet. Ben zawsze zapominał opuszczać deskę klozetową, mimo napomnień matki. Wymyślił więc „super muszlę”, która zaradzi temu problemowi. Ma za zadanie przekonać do swojego pomysłu producentów toalet.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
19:05 Wymyśl to!: Czujnik UV Logo Da Vinci Learning
Natalie postanowiła walczyć z rakiem skóry. Wymyśliła naklejkę, która świeci, gdy właściciel przyjął zbyt dużą dawkę promieni UV. Natalie postanowiła po swojemu walczyć z rakiem skóry. Wymyśliła naklejkę, która świeci, gdy właściciel przyjął zbyt dużą dawkę promieni UV. Ma za zadanie tak uatrakcyjnić swój wynalazek, żeby nosiły go nastolatki.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-08-28

08:30 Wymyśl to!: Kawiarka spalinowa Logo Da Vinci Learning
Rory buduje pierwszy na świecie ekspres do kawy zasilany energią silnika V-8. Ma za zadanie sprzedać wynalazek na pokazie aut. Rory zastanawiał się nad wykorzystaniem ciepła, jakie wytwarza silnik samochodowy. Chłopak lubi przy tym kawę, wynalazł więc pierwszy na świecie ekspres zasilany energią silnika V-8. Ma za zadanie sprzedać wynalazek na pokazie aut typu hot-rod.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:00 Wymyśl to!: Wielki leniwiec Logo Da Vinci Learning
Josh uwielbia siedzieć na kanapie i oglądać telewizję, musi jednak czasem chodzić do szkoły. Wynalazł więc fotel dla leniucha. Josh uwielbia siedzieć na kanapie i oglądać telewizję, musi jednak czasem chodzić do szkoły. Wynalazł więc ruchomy fotel dla leniucha z wbudowanym DVD, konsolą do gier i lodówką. Ma wysiedzieć w nim przez wszystkie lekcje.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-08-29

08:00 Wymyśl to!: Wielki leniwiec Logo Da Vinci Learning
Josh uwielbia siedzieć na kanapie i oglądać telewizję, musi jednak czasem chodzić do szkoły. Wynalazł więc fotel dla leniucha. Josh uwielbia siedzieć na kanapie i oglądać telewizję, musi jednak czasem chodzić do szkoły. Wynalazł więc ruchomy fotel dla leniucha z wbudowanym DVD, konsolą do gier i lodówką. Ma wysiedzieć w nim przez wszystkie lekcje.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
18:15 Wymyśl to!: Rower pogo Logo Da Vinci Learning
William lubił skakać na drążku pogo i jeździć na rowerze. Połączył obie pasje w nową dyscyplinę sportu ekstremalnego: pogo-biking. William lubił skakać na drążku pogo i jeździć na rowerze. Połączył obie pasje w nową dyscyplinę sportu ekstremalnego: pogo-biking. Ma za zadanie dojechać na swoim wynalazku do szkoły.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-08-30

10:15 Wymyśl to!: Rower pogo Logo Da Vinci Learning
William lubił skakać na drążku pogo i jeździć na rowerze. Połączył obie pasje w nową dyscyplinę sportu ekstremalnego: pogo-biking. William lubił skakać na drążku pogo i jeździć na rowerze. Połączył obie pasje w nową dyscyplinę sportu ekstremalnego: pogo-biking. Ma za zadanie dojechać na swoim wynalazku do szkoły.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:30 Wymyśl to!: Mianownik rynnowy Logo Da Vinci Learning
Emily postanowiła wykorzystać deszcz do produkcji prądu i wynalazła generator przyrynnowy, zasilający odświeżacz powietrza w łazience. Emily postanowiła wykorzystać deszcz do produkcji prądu i wynalazła generator wykorzystujący wodę w rynnach. Wyobraźcie sobie, ile energii oszczędzilibyśmy, gdyby wynalazek został użyty na masową skalę. Emily ma na razie zasilić nim odświeżacz powietrza w łazience.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-08-31

09:25 Wymyśl to!: Mianownik rynnowy Logo Da Vinci Learning
Emily postanowiła wykorzystać deszcz do produkcji prądu i wynalazła generator przyrynnowy, zasilający odświeżacz powietrza w łazience. Emily postanowiła wykorzystać deszcz do produkcji prądu i wynalazła generator wykorzystujący wodę w rynnach. Wyobraźcie sobie, ile energii oszczędzilibyśmy, gdyby wynalazek został użyty na masową skalę. Emily ma na razie zasilić nim odświeżacz powietrza w łazience.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-01

10:30 Wymyśl to!: Balon buszowy Logo Da Vinci Learning
Ben znalazł wspaniałe zastosowanie dla swojego minibalonu. Zbiornik z helem wypuszcza go w powietrze, wysyłając sygnał dla ekip ratunkowych. Ben znalazł wspaniałe zastosowanie dla swojego minibalonu. Kiedy podróżnik zabłądzi w buszu, może za pomocą zbiorniku z helem wypuścić balon w powietrze, wysyłając sygnał dla ekip ratunkowych. Ben ma za zadanie osobiście przetestować wynalazek.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
19:30 Wymyśl to!: Rybi pas Logo Da Vinci Learning
Kyle współczuł swojej rybce, zamkniętej w małym akwarium. Skonstruował więc pas, dzięki któremu może wyprowadzać Splashy'ego na spacer. Kyle współczuł swojej rybce, zamkniętej w małym akwarium i gapiącej się całymi dniami na tę samą tapetę. Postanowił więc wymyślić specjalny pas, który umożliwi mu wyprowadzanie Splashy'ego na spacer. Pomogą mu zawodowcy.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-02

09:00 Wymyśl to!: Superklozet Logo Da Vinci Learning
Ben zawsze zapominał opuszczać deskę klozetową. Wymyślił więc „super muszlę”, do której zamierza przekonać producentów toalet. Ben zawsze zapominał opuszczać deskę klozetową, mimo napomnień matki. Wymyślił więc „super muszlę”, która zaradzi temu problemowi. Ma za zadanie przekonać do swojego pomysłu producentów toalet.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
12:00 Wymyśl to!: Czujnik UV Logo Da Vinci Learning
Natalie postanowiła walczyć z rakiem skóry. Wymyśliła naklejkę, która świeci, gdy właściciel przyjął zbyt dużą dawkę promieni UV. Natalie postanowiła po swojemu walczyć z rakiem skóry. Wymyśliła naklejkę, która świeci, gdy właściciel przyjął zbyt dużą dawkę promieni UV. Ma za zadanie tak uatrakcyjnić swój wynalazek, żeby nosiły go nastolatki.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
15:30 Wymyśl to!: Łyżwy rakietowe Logo Da Vinci Learning
Adam z pomocą dorosłych uczonych konstruuje działające łyżwy odrzutowe. Adam chciał się szybciej ślizgać po lodzie. Dlatego z pomocą dorosłych uczonych konstruuje prawdziwe łyżwy odrzutowe. Musi tylko znaleźć wariata, który zechce je przetestować.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:30 Wymyśl to!: Ładowarka ręczna Logo Da Vinci Learning
Sam i Alex wspięli się na wieżę wyższą niż Harbour Bridge w Sydney i zamówili pizzę za pomocą telefonu zasilanego ciepłem ludzkiego ciała. Alex wymyślił, że ludzkie ciało może być najlepszą ładowarką do telefonu komórkowego. Wraz z Samem wspiął się na wieżę wyższą niż Harbour Bridge w Sydney i zamówił pizzę za pomocą swojego wynalazku, ładowanego ciepłem jego własnego organizmu.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-03

08:00 Wymyśl to!: Skuter śnieżny Logo Da Vinci Learning
Kharn wynalazł snowboard z silnikiem, aby nie stać w kolejce do wyciągu. Pomoże mu kanadyjska legenda popisów na skuterze śnieżnym.. Kharn wynalazł snowboard z silnikiem, żeby nie stać w kolejce do wyciągu. W budowie maszyny pomoże mu Jimmy Blaze, kanadyjska legenda popisów kaskaderskich na skuterze śnieżnym.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
13:00 Wymyśl to!: Czujnik UV Logo Da Vinci Learning
Natalie postanowiła walczyć z rakiem skóry. Wymyśliła naklejkę, która świeci, gdy właściciel przyjął zbyt dużą dawkę promieni UV. Natalie postanowiła po swojemu walczyć z rakiem skóry. Wymyśliła naklejkę, która świeci, gdy właściciel przyjął zbyt dużą dawkę promieni UV. Ma za zadanie tak uatrakcyjnić swój wynalazek, żeby nosiły go nastolatki.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:30 Wymyśl to!: Kawiarka spalinowa Logo Da Vinci Learning
Rory buduje pierwszy na świecie ekspres do kawy zasilany energią silnika V-8. Ma za zadanie sprzedać wynalazek na pokazie aut. Rory zastanawiał się nad wykorzystaniem ciepła, jakie wytwarza silnik samochodowy. Chłopak lubi przy tym kawę, wynalazł więc pierwszy na świecie ekspres zasilany energią silnika V-8. Ma za zadanie sprzedać wynalazek na pokazie aut typu hot-rod.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:00 Wymyśl to!: Rower pogo Logo Da Vinci Learning
William lubił skakać na drążku pogo i jeździć na rowerze. Połączył obie pasje w nową dyscyplinę sportu ekstremalnego: pogo-biking. William lubił skakać na drążku pogo i jeździć na rowerze. Połączył obie pasje w nową dyscyplinę sportu ekstremalnego: pogo-biking. Ma za zadanie dojechać na swoim wynalazku do szkoły.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
18:00 Wymyśl to!: Mini poduszkowiec Logo Da Vinci Learning
Mathew zawsze lubił poduszkowce. Dziś ma zbudować prosty prototyp z dmuchawy do liści swojego taty. Kto przetestuje wynalazek? Mathew zawsze lubił poduszkowce. Dziś ma zbudować prosty prototyp z dmuchawy do liści swojego taty. Z kolei Sam przetestuje ten szalony wynalazek. Napięcie w dzisiejszym odcinku sprawi, że uniesiecie się nad poduszką.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-04

11:30 Wymyśl to!: Rybi pas Logo Da Vinci Learning
Kyle współczuł swojej rybce, zamkniętej w małym akwarium. Skonstruował więc pas, dzięki któremu może wyprowadzać Splashy'ego na spacer. Kyle współczuł swojej rybce, zamkniętej w małym akwarium i gapiącej się całymi dniami na tę samą tapetę. Postanowił więc wymyślić specjalny pas, który umożliwi mu wyprowadzanie Splashy'ego na spacer. Pomogą mu zawodowcy.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:00 Wymyśl to!: Wielki finał Logo Da Vinci Learning
Prezentujemy publiczności w studiu pięcioro najlepszych wynalazców. Kto wygra i opatentuje swoje urządzenie? Prezentujemy publiczności w studiu Goober Institute pięcioro najlepszych wynalazców. Kto wygra i opatentuje swoje urządzenie?
Czas trwania: 20min. / program technologiczny

2017-09-05

08:00 Wymyśl to!: Wielki finał Logo Da Vinci Learning
Prezentujemy publiczności w studiu pięcioro najlepszych wynalazców. Kto wygra i opatentuje swoje urządzenie? Prezentujemy publiczności w studiu Goober Institute pięcioro najlepszych wynalazców. Kto wygra i opatentuje swoje urządzenie?
Czas trwania: 20min. / program technologiczny
18:00 Wymyśl to!: Złota trajektoria Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletni Gabriel połączył bilard i futbol w jedną dyscyplinę: dwóch graczy wkopuje piłki do bramek na wielkim boisku. Dziesięcioletni Gabriel lubił oglądać, jak jego grat w bilard; uwielbia też futbol. Połączył te dyscypliny w jedną: na wielkim boisku dwóch graczy wkopuje piłki do bramek, usytuowanych jak na stole bilardowym.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-06

10:00 Wymyśl to!: Złota trajektoria Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletni Gabriel połączył bilard i futbol w jedną dyscyplinę: dwóch graczy wkopuje piłki do bramek na wielkim boisku. Dziesięcioletni Gabriel lubił oglądać, jak jego grat w bilard; uwielbia też futbol. Połączył te dyscypliny w jedną: na wielkim boisku dwóch graczy wkopuje piłki do bramek, usytuowanych jak na stole bilardowym.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:00 Wymyśl to!: Akustyczna radość Logo Da Vinci Learning
Wynalazek dwunastoletniego Andrew sprawia, że użytkownik poczuje się jak na koncercie. W zestawie: podświetlana i dźwiękoczuła odzież. Wynalazek dwunastoletniego Andrew sprawia, że użytkownik może w dowolnym miejscu poczuć się jak na koncercie pod sceną. W zestawie: podświetlany i dźwiękoczuły skafander, pulsujący w rytm muzyki.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
18:30 Wymyśl to!: Łyżwy rakietowe Logo Da Vinci Learning
Adam z pomocą dorosłych uczonych konstruuje działające łyżwy odrzutowe. Adam chciał się szybciej ślizgać po lodzie. Dlatego z pomocą dorosłych uczonych konstruuje prawdziwe łyżwy odrzutowe. Musi tylko znaleźć wariata, który zechce je przetestować.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
19:30 Wymyśl to!: Ładowarka ręczna Logo Da Vinci Learning
Sam i Alex wspięli się na wieżę wyższą niż Harbour Bridge w Sydney i zamówili pizzę za pomocą telefonu zasilanego ciepłem ludzkiego ciała. Alex wymyślił, że ludzkie ciało może być najlepszą ładowarką do telefonu komórkowego. Wraz z Samem wspiął się na wieżę wyższą niż Harbour Bridge w Sydney i zamówił pizzę za pomocą swojego wynalazku, ładowanego ciepłem jego własnego organizmu.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-07

09:00 Wymyśl to!: Akustyczna radość Logo Da Vinci Learning
Wynalazek dwunastoletniego Andrew sprawia, że użytkownik poczuje się jak na koncercie. W zestawie: podświetlana i dźwiękoczuła odzież. Wynalazek dwunastoletniego Andrew sprawia, że użytkownik może w dowolnym miejscu poczuć się jak na koncercie pod sceną. W zestawie: podświetlany i dźwiękoczuły skafander, pulsujący w rytm muzyki.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:45 Wymyśl to!: Kawiarka spalinowa Logo Da Vinci Learning
Rory buduje pierwszy na świecie ekspres do kawy zasilany energią silnika V-8. Ma za zadanie sprzedać wynalazek na pokazie aut. Rory zastanawiał się nad wykorzystaniem ciepła, jakie wytwarza silnik samochodowy. Chłopak lubi przy tym kawę, wynalazł więc pierwszy na świecie ekspres zasilany energią silnika V-8. Ma za zadanie sprzedać wynalazek na pokazie aut typu hot-rod.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
19:05 Wymyśl to!: Rower pogo Logo Da Vinci Learning
William lubił skakać na drążku pogo i jeździć na rowerze. Połączył obie pasje w nową dyscyplinę sportu ekstremalnego: pogo-biking. William lubił skakać na drążku pogo i jeździć na rowerze. Połączył obie pasje w nową dyscyplinę sportu ekstremalnego: pogo-biking. Ma za zadanie dojechać na swoim wynalazku do szkoły.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-08

10:30 Wymyśl to!: Suszarnia zasilana trampoliną Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletnia Melanie wymyśliła sznurek na pranie, który sam suszy rozwieszoną odzież dzięki energii trampoliny. Dziesięcioletnia Melanie uwielbia skakać na trampolinie. Wymyśliła więc sznurek na pranie, który sam suszy odzież dzięki energii uzyskiwanej podczas podskoków. Oto rozwiązanie na czas kryzysu energetycznego.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
19:30 Wymyśl to!: Wciągacz psich kup Logo Da Vinci Learning
Trzynastoletni Anish wynalazł robota podnoszącego psie kupy, który wyszukuje cel za pomocą system GPS. Trzynastoletni Anish wynalazł robota podnoszącego psie kupy, który wyszukuje cele w miejskim parku za pomocą system GPS. To imponujące urządzenie porusza się po dowolnym terenie i sprzątnie każdy śmierdzący prezent.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-09

09:00 Wymyśl to!: Czujnik UV Logo Da Vinci Learning
Natalie postanowiła walczyć z rakiem skóry. Wymyśliła naklejkę, która świeci, gdy właściciel przyjął zbyt dużą dawkę promieni UV. Natalie postanowiła po swojemu walczyć z rakiem skóry. Wymyśliła naklejkę, która świeci, gdy właściciel przyjął zbyt dużą dawkę promieni UV. Ma za zadanie tak uatrakcyjnić swój wynalazek, żeby nosiły go nastolatki.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
12:00 Wymyśl to!: Podsumowanie Logo Da Vinci Learning
Który wynalazek zasłużył na nagrodę główną? Zdecydujcie sami, a my przypomnimy wszystkich uczestników oraz ich maszyny. Czas na przegląd - który wynalazek zasłużył na nagrodę główną? Zdecydujcie sami, a my przypomnimy wszystkich uczestników oraz ich maszyny.
Czas trwania: 19min. / program technologiczny
15:30 Wymyśl to!: Mechaniczny drwal Logo Da Vinci Learning
Tata Krystal co roku musiał rąbać drwa w zimne dni. Córka zbudowała więc przyrząd do ćwiczeń, tnący przy okazji drewno. Tata Krystal co roku musiał rąbać drwa w zimne dni. Współczująca zórka zbudowała więc przyrząd do ćwiczeń, tnący przy okazji drewno i ogrzewający zimą dom.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:30 Wymyśl to!: Mchobot Logo Da Vinci Learning
Tata kazał Ethanowi zdrapywać mech z podjazdu. Chłopak zbudował więc robota z klocków Lego, który go wyręczy. Tata kazał Ethanowi zdrapywać mech z podjazdu. Chłopak zbudował więc robota z klocków Lego, który go wyręczy. Ethan ma teraz sprawić, że jego wynalazek podejmie się czyszczenia większej powierzchni – miejscowego boiska piłkarskiego.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:30 Wymyśl to!: Chodzący robot Logo Da Vinci Learning
Justin i Brendan chcą w trzy dni zbudować sześcionożne auto i przejść się w nim po głównej ulicy, aby pokazać, że koła są przereklamowane. Justin i Brendan postanowili wynaleźć sześcionożne auto, aby pokazać, że koła są przereklamowane. Mają zbudować je w trzy dni i przejść się w nim po głównej ulicy miasta.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-10

08:00 Wymyśl to!: Czujnik UV Logo Da Vinci Learning
Natalie postanowiła walczyć z rakiem skóry. Wymyśliła naklejkę, która świeci, gdy właściciel przyjął zbyt dużą dawkę promieni UV. Natalie postanowiła po swojemu walczyć z rakiem skóry. Wymyśliła naklejkę, która świeci, gdy właściciel przyjął zbyt dużą dawkę promieni UV. Ma za zadanie tak uatrakcyjnić swój wynalazek, żeby nosiły go nastolatki.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
13:00 Wymyśl to!: Człowiek Puszka Logo Da Vinci Learning
Dwunastoletni Daniel wynalazł robotokosz, który sam wyrzuca śmieci i wraca do domu, kiedy śmieciarka już odjedzie. Dwunastoletni Daniel wynalazł robotokosz, który sam wyrzuca śmieci i wraca do domu, kiedy śmieciarka już odjedzie. To idealne rozwiązanie dla ciężarnych kobiet, osób starszych, dzieci i każdego, kto nie lubi babrać się w śmieciach.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
15:55 Wymyśl to!: Maszyna do budzenia nastolatków Logo Da Vinci Learning
Ośmioletni Dylan wynalazł łóżko, które samo cię budzi, ubiera i przygotowuje do wyjścia do szkoły. Ośmioletni Dylan wynalazł łóżko, które samo cię budzi, ubiera i przygotowuje do wyjścia do szkoły. Jego starsza siostra nie chce rano wstać, chłopiec zbudował więc skomplikowany mechanizm, składający się m.in. z rękawic bokserskich, układu hydraulicznego i zjeżdżalni.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:55 Wymyśl to!: Walizkowe auto Logo Da Vinci Learning
Walizka, która zmienia się w auto na energię słoneczną. Zdaniem 12-letniego Michaela to idealne rozwiązanie dla ludzi i środowiska. Z pozoru zwyczajna walizka, która potrafi się zmienić w elektryczne auto na energię słoneczną. Zdaniem dwunastoletniego Michaela to idealne rozwiązanie dla środowiska i osób jadących do pracy pociagiem czy autobusem.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
18:00 Wymyśl to!: Papierowe kostki Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletni Maia wynalazł maszynę do zgniatania papieru, wypluwającą papierowe kostki, z których można zbudować wszystko. Dziesięcioletni Maia nie znosił wynoszenia zużytego papieru do śmieci. Wynalazł więc maszynę do jego zgniatania, wypluwającą poręczne papierowe kostki. Czy da się z nich zrobić fajny zestaw, z którego można zbudować prawie wszystko?
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-11

11:30 Wymyśl to!: Wciągacz psich kup Logo Da Vinci Learning
Trzynastoletni Anish wynalazł robota podnoszącego psie kupy, który wyszukuje cel za pomocą system GPS. Trzynastoletni Anish wynalazł robota podnoszącego psie kupy, który wyszukuje cele w miejskim parku za pomocą system GPS. To imponujące urządzenie porusza się po dowolnym terenie i sprzątnie każdy śmierdzący prezent.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:00 Wymyśl to!: Odrzutowy plecak Logo Da Vinci Learning
Ośmioletni Kenan wkłada plecak i odlatuje jak Supermen. Ma na plecach silniczek odrzutowy. Ośmioletni Kenan stwierdził, że fajnie będzie włożyć specjalny plecak i odlecieć jak Supermen. Dzięki urządzeniu z silniczkiem odrzutowym można szybko dotrzeć do sklepu czy szkoły. To wyjątkowo przyjemny sposób na ominięcie korków.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-12

08:00 Wymyśl to!: Odrzutowy plecak Logo Da Vinci Learning
Ośmioletni Kenan wkłada plecak i odlatuje jak Supermen. Ma na plecach silniczek odrzutowy. Ośmioletni Kenan stwierdził, że fajnie będzie włożyć specjalny plecak i odlecieć jak Supermen. Dzięki urządzeniu z silniczkiem odrzutowym można szybko dotrzeć do sklepu czy szkoły. To wyjątkowo przyjemny sposób na ominięcie korków.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
18:00 Wymyśl to!: Grawitacyjne rolki Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletnia Zoe chce wynaleźć maszynę, która zatrzyma energię produkowaną podczas zjazdu ze wzgórza i wykorzysta ją podczas podjazdu. Dziesięcioletnia Zoe uwielbia jazdę na rolkach, ale nie znosi wysokich wzgórz. Chce więc wynaleźć maszynę, która zatrzyma energię produkowaną podczas zjazdu i wykorzysta ją podczas podjazdu. Wynalazek może znacznie ułatwić jazdę po pagórkowatym terenie.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-13

10:00 Wymyśl to!: Grawitacyjne rolki Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletnia Zoe chce wynaleźć maszynę, która zatrzyma energię produkowaną podczas zjazdu ze wzgórza i wykorzysta ją podczas podjazdu. Dziesięcioletnia Zoe uwielbia jazdę na rolkach, ale nie znosi wysokich wzgórz. Chce więc wynaleźć maszynę, która zatrzyma energię produkowaną podczas zjazdu i wykorzysta ją podczas podjazdu. Wynalazek może znacznie ułatwić jazdę po pagórkowatym terenie.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:00 Wymyśl to!: Elektroniczna skarbonka Logo Da Vinci Learning
Dziewięcioletni Eldon wynalazł skarbonkę z elektronicznym mózgiem, który sam liczy wrzucane do środka pieniądze. Dziewięcioletni Eldon wynalazł skarbonkę z elektronicznym mózgiem, który sam liczy wrzucane do środka pieniądze. Co jakiś czas nagradza też oszczędzającego. Gdy zbierzesz odpowiednią kwotę, zobaczysz rysunek, przedstawiający twój wymarzony cel.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
18:30 Wymyśl to!: Mechaniczny drwal Logo Da Vinci Learning
Tata Krystal co roku musiał rąbać drwa w zimne dni. Córka zbudowała więc przyrząd do ćwiczeń, tnący przy okazji drewno. Tata Krystal co roku musiał rąbać drwa w zimne dni. Współczująca zórka zbudowała więc przyrząd do ćwiczeń, tnący przy okazji drewno i ogrzewający zimą dom.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
19:30 Wymyśl to!: Mchobot Logo Da Vinci Learning
Tata kazał Ethanowi zdrapywać mech z podjazdu. Chłopak zbudował więc robota z klocków Lego, który go wyręczy. Tata kazał Ethanowi zdrapywać mech z podjazdu. Chłopak zbudował więc robota z klocków Lego, który go wyręczy. Ethan ma teraz sprawić, że jego wynalazek podejmie się czyszczenia większej powierzchni – miejscowego boiska piłkarskiego.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-14

09:00 Wymyśl to!: Elektroniczna skarbonka Logo Da Vinci Learning
Dziewięcioletni Eldon wynalazł skarbonkę z elektronicznym mózgiem, który sam liczy wrzucane do środka pieniądze. Dziewięcioletni Eldon wynalazł skarbonkę z elektronicznym mózgiem, który sam liczy wrzucane do środka pieniądze. Co jakiś czas nagradza też oszczędzającego. Gdy zbierzesz odpowiednią kwotę, zobaczysz rysunek, przedstawiający twój wymarzony cel.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:45 Wymyśl to!: Maszyna do budzenia nastolatków Logo Da Vinci Learning
Ośmioletni Dylan wynalazł łóżko, które samo cię budzi, ubiera i przygotowuje do wyjścia do szkoły. Ośmioletni Dylan wynalazł łóżko, które samo cię budzi, ubiera i przygotowuje do wyjścia do szkoły. Jego starsza siostra nie chce rano wstać, chłopiec zbudował więc skomplikowany mechanizm, składający się m.in. z rękawic bokserskich, układu hydraulicznego i zjeżdżalni.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
19:00 Wymyśl to!: Walizkowe auto Logo Da Vinci Learning
Walizka, która zmienia się w auto na energię słoneczną. Zdaniem 12-letniego Michaela to idealne rozwiązanie dla ludzi i środowiska. Z pozoru zwyczajna walizka, która potrafi się zmienić w elektryczne auto na energię słoneczną. Zdaniem dwunastoletniego Michaela to idealne rozwiązanie dla środowiska i osób jadących do pracy pociagiem czy autobusem.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-15

10:30 Wymyśl to!: Wielki finał Logo Da Vinci Learning
W ostatnim odcinku poznamy wynik głosowaniu widzów, a pięciu finalistów będzie mogło jeszcze raz zareklamować swoje wynalazki. W ostatnim odcinku tej pasjonującej serii poznamy wynik głosowaniu widzów, a pięciu finalistów będzie mogło jeszcze raz zaprezentować swoje wynalazki jurorom. Ostateczny werdykt ogłosi premier Nowej Zelandii.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
19:30 Wymyśl to!: Turbokule Logo Da Vinci Learning
Szesnastoletnia Melissa wynalazła kule, które dzięki wbudowanemu układowi hydraulicznemu ułatwiają kontuzjowanym poruszanie się. Szesnastoletnia Melissa wynalazła kule, które dzięki wbudowanemu układowi hydraulicznemu ułatwiają kontuzjowanym poruszanie się. Połamani pechowcy na pewno ucieszą się z elektronicznych „szwedek”, które zmieniają długość za jednym naciśnięciem guzika!
Czas trwania: 22min. / program technologiczny

2017-09-16

09:00 Wymyśl to!: Człowiek Puszka Logo Da Vinci Learning
Dwunastoletni Daniel wynalazł robotokosz, który sam wyrzuca śmieci i wraca do domu, kiedy śmieciarka już odjedzie. Dwunastoletni Daniel wynalazł robotokosz, który sam wyrzuca śmieci i wraca do domu, kiedy śmieciarka już odjedzie. To idealne rozwiązanie dla ciężarnych kobiet, osób starszych, dzieci i każdego, kto nie lubi babrać się w śmieciach.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
12:00 Wymyśl to!: The Choo Coob Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletni Toby wynalazł nowy inhalator dla astmatyków, idealny dla dzieci. Dziesięcioletni Toby cierpiał w dzieciństwie na astmę i bał się inhalatora, który mama podtykała mu pod nos, ilekroć miał atak. Dlatego wynalazł nowe urządzenie dla astmatyków, idealne dla dzieci.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
15:30 Wymyśl to!: Dmuchany skafander Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletnia Caity wynalazła nadmuchiwany zamek, który można rozłożyć w dowolnym miejscu, żeby do woli w nim poskakać. Dziesięcioletnia Caity uwielbia dmuchane zamki. Wyobrażacie sobie, że można by go nosić w kieszeni, nadmuchać od razu i skakać w dowolnym miejscu? Przy okazji pełniłby funkcję poduszki powietrznej dla pieszych.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:00 Wymyśl to!: Auto-poduszkowiec Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletni Calum wynalazł auto-poduszkowiec. Ekologiczny pojazd zasilają dwa wiatraczki. Dziesięcioletni Calum wynalazł auto-poduszkowiec, który unosi się prawie metr nad ziemią. Ekologiczny pojazd jest zasilany przez dwa wiatraczki, wznosi się zaś dzięki 12 dużym balonom z helem.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
18:30 Wymyśl to!: Ekozjeżdzalnia Logo Da Vinci Learning
Dwunastoletnia Stephanie wymyśliła wodną zjeżdżalnię z materiałów z odzysku. Jest przenośna, zasilana energią słoneczną i bardzo fajna! Dwunastoletnia Stephanie wymyśliła wodną zjeżdżalnię z materiałów z odzysku. Jest przenośna, zasilana energią słoneczną i bardzo fajna! Wodę zostaje zassana przez ekologiczne silniczki i rozpylona nad torem, pod warunkiem, że cały czas świeci słońce i wieje wiatr.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny

2017-09-17

08:00 Wymyśl to!: Podsumowanie Logo Da Vinci Learning
Który wynalazek zasłużył na nagrodę główną? Zdecydujcie sami, a my przypomnimy wszystkich uczestników oraz ich maszyny. Czas na przegląd - który wynalazek zasłużył na nagrodę główną? Zdecydujcie sami, a my przypomnimy wszystkich uczestników oraz ich maszyny.
Czas trwania: 19min. / program technologiczny
13:00 Wymyśl to!: Uzdatniacz odpadków Logo Da Vinci Learning
Ośmioletni Ryan wynalazł ekologiczną metodę pozbywania się odpadków spożywczych - można zrobić z nich nawóz. Ośmioletni Ryan wynalazł ekologiczną metodę pozbywania się odpadków spożywczych z domu i hal produkcyjnych - można zrobić z nich nawóz. Maszyna segreguje zepsute jedzenie w specjalnym kompostowniku.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
15:55 Wymyśl to!: Szkolny pociąg Logo Da Vinci Learning
Ośmioletni Dylan wynalazł elektryczny pociąg na pedały, który zawiezie uczniów do szkoły. Ośmioletni Dylan wynalazł elektryczny pociąg na pedały, który zawiezie uczniów do szkoły. Gdy pojazd podjedzie pod wasz dom, po prostu podepniecie do niego swój „wagonik”, Będziecie na miejscu pierwsi – pociąg osiąga prędkość do 15 km/h!
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
16:35 Wymyśl to!: Inteligentny toster Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletni Matthew buduje przezroczysty toster. Z pomocą komputera będzie się dało wypalać na grzankach różne obrazki. Dziesięcioletni Matthew miał dość przypalonych grzanek. Postanowił więc zbudować przezroczysty toster, umożliwiający obserwowanie pieczenia. Z pomocą komputera będzie można też wypalać na tostach różne obrazki.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
17:00 Wymyśl to!: Jennifer Beckham Logo Da Vinci Learning
Czternastoletnia Jennifer postanowiła wyposażyć deskę w silniczki odrzutowe, ułatwiające młodym surferom złapanie fali. Czternastoletnia Jennifer pływała akurat na desce, gdy wpadła na pomysł wyposażenia deski w silniczki odrzutowe, ułatwiające młodym surferom złapanie fali. Miała dość mozolnego wiosłowania – bez niego surfing będzie jeszcze fajniejszy!
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
17:45 Wymyśl to!: Podwodna wizja Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletnia Emma wynalazła podwodną kamerę, która umożliwi wędkarzom obserwowanie haczyka, spławika oraz ryb. Dziesięcioletnia Emma wynalazła podwodną kamerę, która umożliwi wędkarzom obserwowanie haczyka, spławika oraz łowionych ryb. Można będzie oglądać głębiny z kontrolerem w ręku, bez konieczności zmoczenia choćby małego paluszka.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny

2017-09-18

11:30 Wymyśl to!: Turbokule Logo Da Vinci Learning
Szesnastoletnia Melissa wynalazła kule, które dzięki wbudowanemu układowi hydraulicznemu ułatwiają kontuzjowanym poruszanie się. Szesnastoletnia Melissa wynalazła kule, które dzięki wbudowanemu układowi hydraulicznemu ułatwiają kontuzjowanym poruszanie się. Połamani pechowcy na pewno ucieszą się z elektronicznych „szwedek”, które zmieniają długość za jednym naciśnięciem guzika!
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
16:00 Wymyśl to!: Wielki finał Logo Da Vinci Learning
W ostatnim odcinku każde z czworga najzdolniejszych konstruktorów dostanie po minucie na zaprezentowanie swoich wynalazków przed jury. W ostatnim odcinku każde z czworga najzdolniejszych konstruktorów dostanie po minucie na zaprezentowanie swoich wynalazków przed jury. Mają powiedzieć, do czego mogą służyć ich maszyny oraz co zamierzają zrobić z wartą 10 000 dolarów nagrodą.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny

2017-09-19

08:00 Wymyśl to!: Wielki finał Logo Da Vinci Learning
W ostatnim odcinku każde z czworga najzdolniejszych konstruktorów dostanie po minucie na zaprezentowanie swoich wynalazków przed jury. W ostatnim odcinku każde z czworga najzdolniejszych konstruktorów dostanie po minucie na zaprezentowanie swoich wynalazków przed jury. Mają powiedzieć, do czego mogą służyć ich maszyny oraz co zamierzają zrobić z wartą 10 000 dolarów nagrodą.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
18:00 Wymyśl to!: Strzelboprzynęta Logo Da Vinci Learning
11-letni Maddison eksperymentuje z odrzutową wędką na proch strzelniczy. Nazwał swój wynalazek Strzelboprzynętą. 11-letni Maddison uwielbia łowić ryby, eksperymentuje więc z odrzutową wędką na proch strzelniczy. Wynalazek nazwany przez niego Strzelboprzynętą umożliwi wystrzeliwanie żyłki daleko w morze.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-20

10:00 Wymyśl to!: Strzelboprzynęta Logo Da Vinci Learning
11-letni Maddison eksperymentuje z odrzutową wędką na proch strzelniczy. Nazwał swój wynalazek Strzelboprzynętą. 11-letni Maddison uwielbia łowić ryby, eksperymentuje więc z odrzutową wędką na proch strzelniczy. Wynalazek nazwany przez niego Strzelboprzynętą umożliwi wystrzeliwanie żyłki daleko w morze.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:00 Wymyśl to!: Latający kapelusz Logo Da Vinci Learning
Ośmioletnia Madalena to najmłodsza uczestniczka programu. Miała ambicję wzbić się w powietrze za pomocą... kapelusza. Ośmioletnia Madalena to najmłodsza uczestniczka programu. Miała ambicję wzbić się w powietrze za pomocą... kapelusza. Pomysł był wielkim wyzwaniem dla naszych ekspertów, ale udało im się w niezwykle pomysłowy sposób spełnić marzenie dziewczynki.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-21

09:00 Wymyśl to!: Latający kapelusz Logo Da Vinci Learning
Ośmioletnia Madalena to najmłodsza uczestniczka programu. Miała ambicję wzbić się w powietrze za pomocą... kapelusza. Ośmioletnia Madalena to najmłodsza uczestniczka programu. Miała ambicję wzbić się w powietrze za pomocą... kapelusza. Pomysł był wielkim wyzwaniem dla naszych ekspertów, ale udało im się w niezwykle pomysłowy sposób spełnić marzenie dziewczynki.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:45 Wymyśl to!: Inteligentny toster Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletni Matthew buduje przezroczysty toster. Z pomocą komputera będzie się dało wypalać na grzankach różne obrazki. Dziesięcioletni Matthew miał dość przypalonych grzanek. Postanowił więc zbudować przezroczysty toster, umożliwiający obserwowanie pieczenia. Z pomocą komputera będzie można też wypalać na tostach różne obrazki.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
18:25 Wymyśl to!: Szkolny pociąg Logo Da Vinci Learning
Ośmioletni Dylan wynalazł elektryczny pociąg na pedały, który zawiezie uczniów do szkoły. Ośmioletni Dylan wynalazł elektryczny pociąg na pedały, który zawiezie uczniów do szkoły. Gdy pojazd podjedzie pod wasz dom, po prostu podepniecie do niego swój „wagonik”, Będziecie na miejscu pierwsi – pociąg osiąga prędkość do 15 km/h!
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
19:05 Wymyśl to!: Jennifer Beckham Logo Da Vinci Learning
Czternastoletnia Jennifer postanowiła wyposażyć deskę w silniczki odrzutowe, ułatwiające młodym surferom złapanie fali. Czternastoletnia Jennifer pływała akurat na desce, gdy wpadła na pomysł wyposażenia deski w silniczki odrzutowe, ułatwiające młodym surferom złapanie fali. Miała dość mozolnego wiosłowania – bez niego surfing będzie jeszcze fajniejszy!
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
19:30 Wymyśl to!: Podwodna wizja Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletnia Emma wynalazła podwodną kamerę, która umożliwi wędkarzom obserwowanie haczyka, spławika oraz ryb. Dziesięcioletnia Emma wynalazła podwodną kamerę, która umożliwi wędkarzom obserwowanie haczyka, spławika oraz łowionych ryb. Można będzie oglądać głębiny z kontrolerem w ręku, bez konieczności zmoczenia choćby małego paluszka.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny

2017-09-22

10:30 Wymyśl to!: Robokoń Logo Da Vinci Learning
9-letnia Emily, miłośniczka koni, wymyśliła mechanicznego kucyka, który potrafi rżeć, a nawet robić kupę. 9-letnia Emily, miłośniczka koni, wpadła na pomysł zbudowania mechanicznego kucyka. Model powstał dzięki projektowi holenderskiego artysty, Theo Jansena. Robot jest tak realistyczny, że potrafi rżeć, a nawet robić kupę.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
19:30 Wymyśl to!: Pogo-broń Logo Da Vinci Learning
Johanna wymyśliła nową grę zespołową dla szkół. Ciśnienie w drążku pogo wykorzystywane jest do wystrzeliwania farby. Johanna skonstruowała nową zabawkę, połączenie drążka pogo i pistoletu na farbę, która jest wystrzeliwana pod ciśnieniem. Dziewczyna wymyśliła też opartą o wynalazek grę zespołową dla szkół.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-23

09:00 Wymyśl to!: Uzdatniacz odpadków Logo Da Vinci Learning
Ośmioletni Ryan wynalazł ekologiczną metodę pozbywania się odpadków spożywczych - można zrobić z nich nawóz. Ośmioletni Ryan wynalazł ekologiczną metodę pozbywania się odpadków spożywczych z domu i hal produkcyjnych - można zrobić z nich nawóz. Maszyna segreguje zepsute jedzenie w specjalnym kompostowniku.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
12:00 Wymyśl to!: Gokart-amfibia Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletni Krishant konstruuje gokart-amfibię. Każde dziecko będzie mogło z pomocą rodziców zbudować ten pojazd w domu. Dziesięcioletni Krishant konstruje gokart-amfibię. Mały wizjoner marzy o tym, żeby każde dziecko mogło z pomocą rodziców zbudować ten pojazd w domu. Pomysł okazuje się jednak trudny w realizacji.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:50 Wymyśl to!: Poduszkocykl Logo Da Vinci Learning
Czternastoletni Matthew wynalazł urządzenie, które łączy technikę lotu poduszkowca z kierownicą trójkołowego rowerka. Czternastoletni Matthew wynalazł urządzenie, które łączy technikę lotu poduszkowca z kierownicą trójkołowego rowerka, wyposażone w silniczek i hamulec. To bez wątpienia zupełnie odjechany pojazd.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
17:55 Wymyśl to!: Bączek na pilota Logo Da Vinci Learning
Dwunastoletni Jack udoskonalił starą zabawkę – bączka. Dzięki sterowanemu środkowi ciężkości można wybrać, w którą stronę będzie wirował. Dwunastoletni Jack udoskonalił starą zabawkę - bączka. Dzięki sterowanemu środkowi ciężkości można wybrać, w którą stronę będzie wirował. Nigdy nie przestanie się kręcić, dzięki gyro stability, którą zapewniają an electric drill motor oraz akumulatorki.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny

2017-09-24

08:00 Wymyśl to!: The Choo Coob Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletni Toby wynalazł nowy inhalator dla astmatyków, idealny dla dzieci. Dziesięcioletni Toby cierpiał w dzieciństwie na astmę i bał się inhalatora, który mama podtykała mu pod nos, ilekroć miał atak. Dlatego wynalazł nowe urządzenie dla astmatyków, idealne dla dzieci.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
13:00 Wymyśl to!: Muzyczna droga Logo Da Vinci Learning
Albert postanowił stworzyć drogę, która będzie wygrywała melodię znanego przeboju, kiedy najedzie się na nią z odpowiednią prędkością. Albert miał ambitny pomysł: drogę, która będzie wygrywała melodię znanego przeboju, kiedy najedzie się na nią z odpowiednią prędkością. Do budowy urządzenia reagującego na nacisk potrzebne były setki węży z pianą i rur. Jego muzyczny talent przetestował wózek golfowy.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:00 Wymyśl to!: Wiązacz włosów Logo Da Vinci Learning
Rachel potrafi związać sobie włosy bez użycia rąk. Pomoże jej urządzenie ssące i wiążace kok. Rachel potrafi związać sobie włosy bez użycia rąk. Wynalazła urządzenie wiążace je w koński ogon, do czego wykorzystuje siłę ssania. Włosy szkolnych cheerleaderek na szczęście przetrwały test maszyny.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:00 Wymyśl to!: Robokoń Logo Da Vinci Learning
9-letnia Emily, miłośniczka koni, wymyśliła mechanicznego kucyka, który potrafi rżeć, a nawet robić kupę. 9-letnia Emily, miłośniczka koni, wpadła na pomysł zbudowania mechanicznego kucyka. Model powstał dzięki projektowi holenderskiego artysty, Theo Jansena. Robot jest tak realistyczny, że potrafi rżeć, a nawet robić kupę.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
18:15 Wymyśl to!: Kajak odrzutowy Logo Da Vinci Learning
12-letni Matt chciał doładować swój kajak, aby zarówno na wodzie, jak i na lądzie rozwijał prędkość 50 km/h. 12-letni Matt chciał doładować swój kajak, aby rozwijał zawrotną prędkość zarówno na wodzie, jak i na lądzie. Odrzut i koła rowerowe pozwoliły mu rozpoędzić się do 50 km/h i zmierzyć się z kajakarzem olimpijskim.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-25

11:30 Wymyśl to!: Pogo-broń Logo Da Vinci Learning
Johanna wymyśliła nową grę zespołową dla szkół. Ciśnienie w drążku pogo wykorzystywane jest do wystrzeliwania farby. Johanna skonstruowała nową zabawkę, połączenie drążka pogo i pistoletu na farbę, która jest wystrzeliwana pod ciśnieniem. Dziewczyna wymyśliła też opartą o wynalazek grę zespołową dla szkół.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:00 Wymyśl to!: Ripperstik Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletni Edmond podrasował swoją deskę, montując na niej silniczki elektryczne. Wyścig z panem Metalem ma iście ognisty finał. Dziesięcioletni Edmond podrasował swoją deskę, montując na niej silniczki elektryczne. Przy podjazdach wykorzystują one energię, zebraną podczas jazdy w dół. Kończący program wyścig z panem Metalem ma iście ognisty finał.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-26

08:00 Wymyśl to!: Ripperstik Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletni Edmond podrasował swoją deskę, montując na niej silniczki elektryczne. Wyścig z panem Metalem ma iście ognisty finał. Dziesięcioletni Edmond podrasował swoją deskę, montując na niej silniczki elektryczne. Przy podjazdach wykorzystują one energię, zebraną podczas jazdy w dół. Kończący program wyścig z panem Metalem ma iście ognisty finał.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
18:00 Wymyśl to!: Fantastyczny generator pływowy Logo Da Vinci Learning
Dwunastoletni Ruairi próbuje ujarzmić energię morskich fal za pomocą generatora, który zasila wyciąg dla surferów. Dwunastoletni Ruairi próbuje ujarzmić energię morskich fal za pomocą generatora, który zasila wyciąg dla surferów. Skomplikowany wynalazek składa się z bojki, nowoczesnych kotwic, rowerków i wielu metrów liny.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny

2017-09-27

10:00 Wymyśl to!: Fantastyczny generator pływowy Logo Da Vinci Learning
Dwunastoletni Ruairi próbuje ujarzmić energię morskich fal za pomocą generatora, który zasila wyciąg dla surferów. Dwunastoletni Ruairi próbuje ujarzmić energię morskich fal za pomocą generatora, który zasila wyciąg dla surferów. Skomplikowany wynalazek składa się z bojki, nowoczesnych kotwic, rowerków i wielu metrów liny.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
17:00 Wymyśl to!: Wodnochody Logo Da Vinci Learning
Kirsten, 13-letnia świetna pływaczka, próbuje jako pierwsza osoba w historii przejść suchą stopą po zatoce Auckland. 13-letnia Kirsten próbuje jako pierwsza osoba w historii przejść suchą stopą po zatoce Auckland. Uzbrojona w długie wodnochody pływaczka mierzy się z wiatrem o sile 30 węzłów.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
18:30 Wymyśl to!: Wiązacz włosów Logo Da Vinci Learning
Rachel potrafi związać sobie włosy bez użycia rąk. Pomoże jej urządzenie ssące i wiążace kok. Rachel potrafi związać sobie włosy bez użycia rąk. Wynalazła urządzenie wiążace je w koński ogon, do czego wykorzystuje siłę ssania. Włosy szkolnych cheerleaderek na szczęście przetrwały test maszyny.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-28

09:00 Wymyśl to!: Wodnochody Logo Da Vinci Learning
Kirsten, 13-letnia świetna pływaczka, próbuje jako pierwsza osoba w historii przejść suchą stopą po zatoce Auckland. 13-letnia Kirsten próbuje jako pierwsza osoba w historii przejść suchą stopą po zatoce Auckland. Uzbrojona w długie wodnochody pływaczka mierzy się z wiatrem o sile 30 węzłów.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
19:00 Wymyśl to!: Robokoń Logo Da Vinci Learning
9-letnia Emily, miłośniczka koni, wymyśliła mechanicznego kucyka, który potrafi rżeć, a nawet robić kupę. 9-letnia Emily, miłośniczka koni, wpadła na pomysł zbudowania mechanicznego kucyka. Model powstał dzięki projektowi holenderskiego artysty, Theo Jansena. Robot jest tak realistyczny, że potrafi rżeć, a nawet robić kupę.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny

2017-09-29

10:30 Wymyśl to!: Kopiący but Logo Da Vinci Learning
Dwunastoletni Carlos próbuje pobić rekord świata w wykopie piłki do rugby z pomocą specjalnego wybuchowego buta. Dwunastoletni Carlos próbuje pobić rekord świata w wykopie piłki do rugby z pomocą specjalnego wybuchowego buta. Po słabym występie w szkolnym meczu chłopak postanowił wspomóc się odrobiną materiałów wybuchowych.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny
19:30 Wymyśl to!: Blatonator Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletnia Eden wymyśliła urządzenie, którego zazdrościć będą jej wszystkie dzieci proszone o nakrycie do stołu. Dziesięcioletnia Eden wymyśliła urządzenie, którego zazdrościć będą jej wszystkie dzieci proszone o nakrycie do stołu. Najmłodsza uczestniczka tej edycji programu próbuje sprawić, żeby sztućce, talerze i szklanki układały się za jednym naciśnięciem guzika.
Czas trwania: 22min. / program technologiczny

2017-09-30

09:00 Wymyśl to!: Muzyczna droga Logo Da Vinci Learning
Albert postanowił stworzyć drogę, która będzie wygrywała melodię znanego przeboju, kiedy najedzie się na nią z odpowiednią prędkością. Albert miał ambitny pomysł: drogę, która będzie wygrywała melodię znanego przeboju, kiedy najedzie się na nią z odpowiednią prędkością. Do budowy urządzenia reagującego na nacisk potrzebne były setki węży z pianą i rur. Jego muzyczny talent przetestował wózek golfowy.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
12:00 Wymyśl to!: Wielki finał Logo Da Vinci Learning
Jurorzy wybierają zwycięzcę spośród dziesięciu najlepszych wynalazków. Któryś sprytny młody konstruktor dostanie patent i 10 000 dolarów. Jurorzy, w tym prawnicy patentowi, organizacja , Icehouse Business Incubator i wynalazca Glenn Martin, wybierają zwycięzcę spośród dziesięciu najlepszych wynalazków. Któryś sprytny młody konstruktor dostanie patent i 10 000 dolarów.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
16:00 Wymyśl to!: Muzyczna droga Logo Da Vinci Learning
Albert postanowił stworzyć drogę, która będzie wygrywała melodię znanego przeboju, kiedy najedzie się na nią z odpowiednią prędkością. Albert miał ambitny pomysł: drogę, która będzie wygrywała melodię znanego przeboju, kiedy najedzie się na nią z odpowiednią prędkością. Do budowy urządzenia reagującego na nacisk potrzebne były setki węży z pianą i rur. Jego muzyczny talent przetestował wózek golfowy.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
17:00 Wymyśl to!: Ripperstik Logo Da Vinci Learning
Dziesięcioletni Edmond podrasował swoją deskę, montując na niej silniczki elektryczne. Wyścig z panem Metalem ma iście ognisty finał. Dziesięcioletni Edmond podrasował swoją deskę, montując na niej silniczki elektryczne. Przy podjazdach wykorzystują one energię, zebraną podczas jazdy w dół. Kończący program wyścig z panem Metalem ma iście ognisty finał.
Czas trwania: 21min. / program technologiczny
Strona zawiera informacje na temat godzin emisji pozycji Wymyśl to!. Jeżeli stacje telewizyjne planują w najbliższym czasie nadać audycję w sekcji najbliższe emisje umieszczone są informacje na temat jakiego dnia, o której godzinie oraz na jakiej antenie można obejrzeć program. W przypadku braku Wymyśl to! w ramówkach jakiekogokolwiek kanału wyświetlona jest lista poprzednich emisji z ostatnich 30 dni. Brak informacji na temat poprzednich i przyszłych wyświetleń oznacza, że żadna z ponad 160 stacji obecnych w programie telewizyjnym naziemna.info, nie nadawała audycji i nie planuje tego w najbliższym czasie.

Emisja w stacjach

Pozycję można obejrzeć w:

© 2016 - PROGRAM TV - przewodnik telewizyjny naziemna.info