Historia playboya milionera, który kradnie bezcenne arcydzieło sztuki, po czym angażuje się w ognisty romans z błyskotliwą śledczą ubezpieczeniową, która zna się na rzeczy.
Jak łatwo z bycia uroczym i przystojnym zrobić naprawdę dobrze działający biznes? To wszystko krok po kroku zaprezentuje Wam Julian Kaye. Młody, przystojny i dobrze wychowany człowiek, który codziennie wyrusza na miasto po to, żeby upolować kolejną bogatą klientkę. A że skuteczny jest w tym jak Michael Jordan w rzutach osobistych, to może pozwolić sobie na luksusy. Jednak dobra passa nie może trwać długo. Kiedy jedna z jego klientek zostaje zamordowana, Julian staje się głównym podejrzanym. Warto zobaczyć dla samego Richarda Gere’a, kiedy to jeszcze był w świetnej formie aktorskiej.
Dla niedoszłego komika żarty się skończyły. Naraził się mafii i teraz musi uciekać. Agent FBI ma zapewnić mu ochronę, jednak popełnia błąd. Po co im była ta wizyta w kasynie?
Kapitalizm chwyta za gardło pewną niezamożną rodzinę. Dwaj bracia postanawiają się zemścić, napadając na małomiasteczkowe banki. Czy ich zbrodniczy rajd zaprowadzi ich aż do piekła?
Najpierw było nudno. A potem… potem zrobiło się paskudnie. Ewan McGregor, doprowadzony do krawędzi, doświadczył jak niebiezpieczną może być nuda. Tego co zrobił, nie próbuj robić w domu.
Chris to młody policjant i idealista. Zakochuje się w pięknej Pam, niestabilnej emocjonalnie alkoholiczce i narkomance.
Pewien drobny przestępca nie mogąc, czy też nie chcąc spłacić długów ucieka do Hollywood.
Gangsterskie porachunki w doborowej obsadzie. Harvey Keitel nigdy wcześniej nie był tak wredny, a Cuba Gooding Jr tak twardy i bezkompromisowy. Ten gość dostał kiedyś Oscara, więc naprawdę potrafi grać. Pokazuje to doskonale we Wrong Turn at Tahoe, gdzie wciela się w rolę drobnego gangstera, który znajduje się w złym miejscu o złym czasie. Lubimy takie filmy akcji – szybkie, brutalne, dobrze zagrane i przy tym niegłupie.
Umysł mordercy. Wytwór chorej jaźni czy może produkt systemu społecznego? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć Killer: A Journal of Murder. Film stawia dużo niewygodnych pytań i daje kilka nieoczywistych odpowiedzi. Po raz kolejny amerykańska kinematografia wypuszcza obraz, będący ostrą krytyką systemu zza wielkiej wody. Jednym z producentów jest sam Oliver Stone. Killer to ważny głos w dyskusji i świetna fabularna opowieść.
Aspołeczna hakerka i doświadczony dziennikarz śledczy rozpoczynają swoje najtrudniejsze zadanie. Seryjny morderca, tajemnice pewnej rodziny i Szwecja, która tylko pozornie wydaje się rajem na Ziemi - to jest to, co skandynawscy pisarze lubią najbardziej.
Zło zakorzeniło się w Fargo. Ma niezbyt mądre spojrzenie i ubrudzone śniegiem buty. Popełnia zbrodnie z głupoty, czym ściąga na siebie wielkie niebezpieczeństwo.
Polski thriller z Rosją w tle. Seryjny morderca, mroczna zagadka i tropy kierujące do dawnego garnizonu wojsk ZSRR. Śledztwo prowadzą zarówno Rosjanie, jak i Polacy, co nie rokuje łatwej współpracy.
W robotniczej rodzinie rodzi się dziwna istota. Para próbuje przejść do porządku dziennego po makabrycznym wydarzeniu i zajmować się noworodkiem jak zwykłym dzieckiem, ale przerażająca sytuacja przerasta ich siły.
Młody, zdolny haker wraz z przyjaciółmi próbuje zapobiec kradzieży milionów dolarów. W efekcie sam staje się celem dla FBI.
Rozpoczyna się śledztwo w sprawie brutalnego morderstwa całej rodziny. Jedyny ocalały – nastoletni chłopak – jest w bardzo ciężkim stanie i tylko kontrowersyjne metody psychologa-hipnotyzera mogą wydobyć od niego zeznania.
Bohater świetnych książek Lee Childa wreszcie trafił na ekrany. Jest inteligentny jak Sherlock Holmes, walczy jak Steven Segal, a do tego ma fotograficzną pamięć. Źli goście nie mają szans.
Woody Allen i jego pomysły. Skąd on je w ogóle bierze? Pewien hipnotyzer wprowadza w trans detektywa nieudacznika, który zahipnotyzowany okrada bogatych, a na jawie prowadzi śledztwo w tej sprawie.
Dwóch gliniarzy próbuje rozwiązać problem gangów w Los Angeles. Muszą utrzymać spokój na ulicy za wszelką cenę.
Transport niebezpiecznego przestępcy wymyka się spod kontroli. Eskorta traci panowanie nad sytuacją, a dyrektor więzienia próbuje ukryć niewygodną prawdę.
Prywatny detektyw na usługach handlarza narkotyków. Czego nie zrobi zmęczony życiem śledczy, aby zarobić parę groszy? Tym razem trop prowadzi do bestialskich morderców, przy których jego zleceniodawca to grzeczny chłopczyk
Wszyscy mieliśmy okazję poznać Sherlocka Holmesa i doktora Watsona jako już dojrzałych facetów walczących ze zbrodnią. Jednak reżyser Rain Mana, Barry Levinson, ma dla Was inną wizję tej pięknej przyjaźni. Skoro para detektywów rozwiązuje w dojrzałym wieku zagadki kryminalne ze skutecznością komputerów NASA, to co dopiero, gdyby robili to już w młodości. A dostajemy do dyspozycji na ekranie pierwszą i równocześnie jedną z najciekawszych zagadek, które stanęły przed superduetem. Kiedy podstępny morderca atakuje Londyn, tylko dwóch młodych zapaleńców może go powstrzymać. Warto obejrzeć, jeśli rozwiązywanie krzyżówek nie jest szczytem Waszych detektywistycznych zapędów.
Seks wisi w powietrzu, gdy na pewnej rajskiej wyspie spotyka się czworo bliskich sobie ludzi. Każdy z nich próbuje zachować pozory, ale atmosfera aż kipi od emocji.
Miarą amerykańskiej kultury jest to, jak często kwestionuje ona swój system sprawiedliwości. Doskonale widać to w filmach. Kinematografia wielokrotnie pokazywała przypadki, których amerykańskie społeczeństwo powinno się wstydzić. Tak jest też i tym razem. Uczciwy prokurator staje przed dylematem moralnym, kiedy okazuje się, że jego bliscy są wplątani w pewną nieprzyjemną sprawę kryminalną, którą prowadzi. Droga, którą wybiera, wcale nie jest tak niezłomna, jak chcieliby widzieć ją obrońcy sprawiedliwości.
Kto z nas nie chciałby mieć takiego ojca chrzestnego jak Vito Corleone? Mimo że czasem złoży temu lub owemu „propozycję nie do odrzucenia” lub podrzuci komuś głowę konia do łóżka, to w zasadzie porządny z niego człowiek. Rodzinny, słowny, szanujący tradycję. Jego najbliżsi nie muszą się niczego obawiać. Gorzej, jak go zabraknie. Wtedy rodzina musi zacząć radzić sobie sama, a jest z czym, bo wrogów ma wielu. Ktoś musi zająć miejsce ojca chrzestnego. Kandydaci są gotowi, ale tylko jeden się nadaje. Nazywa się Mike i właśnie wrócił z wojny. Nadchodzi jego czas…
Robert De Niro gra młodą wersję ojca Ala Pacino… Druga część Ojca Chrzestnego zasługuje na równie wielkie uznanie jak niezapomniana jedynka. Kino, które nigdy się nie zestarzeje.
Schyłek rodziny Corleone w trzeciej części Ojca Chrzestnego to dość przygnębiający widok. Michael nie jest już twardzielem, którego pamiętamy z drugiej i pierwszej części. Jest zmęczony, a na horyzoncie nie widać następców. Jego dzieci nie chcą wchodzić w struktury mafii, a jedynym potencjalnym kandydatem jest nieślubny syn brata. Ma jednak problemy z temperamentem, przez co nie do końca nadaje się na głowę rodziny Corleone. Ten smutny obrazek to celowe zagranie Coppoli. Bycie w mafii na dłuższą metę nie popłaca – wydaje się mówić reżyser. Czy tak jest w rzeczywistości?
Szajka złodziei planuje spektakularny skok na skrzynki depozytowe w Hiszpanii. Dopięta na ostatni guzik akcja wymyka się spod kontroli, gdy drogę ucieczki zalewa ulewny deszcz.
Samotna matka odnajduje zaginionego syna – sęk w tym, że to nie on. Policja nie słucha zrozpaczonej kobiety. Opowieść o korupcji i przetrwaniu za wszelką cenę.
JP jest dobrze zarabiającym budowlańcem, Mikey zdesperowanym przestępcą. Panowie są braćmi, których dzieli prawie wszystko. Gdy ten drugi wplątuje się w gangsterskie porachunki, ich relacja wystawiona zostaje na wielką próbę.
Pięciu przestępców poznaje się podczas policyjnego okazania. Razem planują wielki skok, który wymyka się spod kontroli. Policja podejrzewa, że za wszystkim stoi tajemniczy Keyser Soze.
Ojciec i syn w jednym zawodzie to nie zawsze jest dobra sprawa. Szczególnie gdy działają razem w policji, tatuś okazuje się nieuczciwym gliniarzem, a młody jest czysty jak łza.
Czy bezlitosny morderca zasługuje na łaskę? Matthew Poncelet czeka na wyrok śmierci. Zrobił straszną rzecz, lecz pewna zakonnica nadal widzi w nim człowieka. Czy jest w stanie uratować jego duszę?
Wybuchowy film akcji. Mickey Rourke w roli nowojorskiego gliniarza walczącego z przestępczością zorganizowaną.
Jeśli w rolach głównych hollywoodzkiego filmu nie ma żadnego przystojniaka-atlety, a akcja skupia się wokół pana w słusznym wieku, to prawdopodobnie będziecie mieli do czynienia z bardzo dobrą produkcją. W przypadku Hard Eight ta teza sprawdza się doskonale. W roli głównej staruszek Philip Baker Hall, a towarzyszy mu aktor charakterystyczny, o bardzo dyskusyjnej urodzie, John C. Reilly. Obaj wyjeżdżają do Reno, pokantować w tamtejszych kasynach. Jak łatwo przewidzieć, akcja nabiera tempa, a wydarzenia zmieniają się jak w kalejdoskopie. Szczególnie kiedy na drodze stanie im sam Samuel L. Jackson. Swoją drogą – czy jest jakiś film z lat dziewięćdziesiątych, w którym ten pan nie występował?
Fabuła skupia się na wieloletnim śledztwie i poszukiwaniu niebezpiecznego seryjnego mordercy. Całość obfituje w liczne sceny akcji i wiele nagłych zwrotów fabularnych.
Tym razem Woody Allen przenosi nas do lat dwudziestych, gdzie razem z gangsterami i niezbyt rozgarniętym pisarzem planuje wystawić spektakularne przedstawienie na Broadwayu.
Podczas bankietu z okazji wręczenia pokojowej nagrody Nobla ginie dwoje ludzi. Niemiecka grupa terrorystyczna przypisuje sobie ten zamach, ale dziennikarka będąca świadkiem strzelaniny odkrywa, że prawda leży znacznie głębiej.
Wybitna powieść jednego z najlepszych amerykańskich pisarzy przeniesiona na ekran przez braci Coen. Bezwzgględny morderca poluje na gościa, który ukradł kupę siana niewłaściwym ludziom. Szykuje się krwawa łaźnia, bo obydwaj panowie nie zamierzają odpuścić.
Alcatraz, jedno z najcięższych więzień świata. Każdy przestępca wolałby dzielić celę z niedźwiedziem grizzly, niż tam trafić. Nikomu nie udało się stamtąd uciec, do czasu kiedy za plan ucieczki nie wziął się Frank Morris. W roli głównej ulubiony aktor Segela Clint Eastwood. Czego chcieć więcej? Dla samego widoku inspektora Harry'ego Callahana po drugiej stronie barykady, warto zobaczyć ten film.
Polski przedsiębiorca zawsze ma pod górkę. Szczególnie gdy podpadnie władzom. Układ zamknięty przedstawia prawdziwą historię, w której państwo rzuca się do gardła trzem uczciwym biznesmenom i niszczy ich kariery.
Zbuntowany samotnik i niegrzeczna piękność uciekają przed kryminalną przeszłością. Zakochana na zabój para zrobi wszystko, aby ocalić miłość. Nie jest jednak łatwo, bo ścigające ich zło nie przebiera w środkach.
Mrożący krew w żyłach thriller o przestępstwach rosyjskiej mafii w Londynie. Położna przypadkowo znajduje się w świecie handlarzy żywym towarem, gdzie ludzkie życie nic nie znaczy.
Gdy na duńskiej plaży zostaje odnaleziona butelka z niepokojącą informacją – napisaną krwią i to dziecięcym charakterem pisma – policjanci rozpoczynają wyścig z czasem, którego stawką jest życie najmłodszych.
Film tak dobry, że nawet sam Martin Scorsese postanowił zrobić swoją wersję w Hollywood. Mafijny kret w policji i policyjny tajniak w mafii. Który pierwszy odkryje drugiego?
Grupka złodziei po udanej misji świętuje sukces. Wszystko zmienia się w przeciągu sekundy, gdy jeden z przestępców zdradza pozostałych i ulatnia się z łupem.
Detektywi zajmujący się nierozwiązanymi sprawami muszą rozwikłać zagadkę morderstwa bliźniąt sprzed 20 lat. Rzekomy zabójca siedzi od dawna w więzieniu, ale nowe dowody zmuszają śledczych do wznowienia dawno zamkniętego dochodzenia.
Muzyk jazzowy odnajduje pod drzwiami rezydencji kasetę wideo, zawierającą niepokojące nagranie. Kolejne wydarzenia są jeszcze bardziej zagadkowe. Wkrótce bohater dociera na granicę szaleństwa i… staje się kimś zupełnie innym.
Taksówkarz, pasjonat mercedesów i jego klient, płatny morderca. Co może wyjść z takiej mieszanki? Tylko całonocna jazda bez trzymanki. Jedno jest pewne, nigdy nie zapomnicie takiego kursu.
Film trzykrotnego laureata Oscara, reżysera Stevena Spielberga, Złap mnie, jeśli potrafisz, opowiada historię Franka W. Abagnale'a, który pracował jako lekarz, prawnik oraz pilot wielkiej linii lotniczej - wszystko to, zanim ukończył 21 lat!
Na stronie znajduje się oferta VOD w Showmax Polska. W Showmax dostępne są filmy różnych gatunków z całego świata. Pozycje na tej stronie przypisane są do kategorii kryminał. Pod wszystkim pozycjami znajduje się lista zawierająca kategorie do jakich pasują wyświetlane na stronie pozycje VOD z Showmax.